Monday 28 August 2017

PENGENALAN KEPADA AERA RESIDENCE

Aera Residence berada dalam kedudukan yang strategik di mana ia terletak di titik tengah pertembungan 3 bandar yang utama di Selangor, iaitu Subang Jaya, Puchong dan Petaling Jaya. Ia terletak bersebelahan dengan New Pantai Expressway (NPE) membolehkan penghuninya untuk mencapai ke Sunway, Kuala Lumpur, Subang Jaya dan lebih banyak lagi destinasi yang penting. Aera Residence juga sangat berdekatan dengan lebuh raya seperti NKVE, ELITE, dan KESAS. Kemudahan – kemudahan awam seperti stesen KTM Seri Setia dan LRT juga terdapat di kawasan tersebut di samping daripada perkhidmatan bus dan teksi.

Untuk keperincian hartanah pula, Aera Residence terdiri daripada 2 menara dengan 752 unit secara total. Pemandangan daripada unit amat cantik sekali kerana ia berada di sebelah tasik yang indah. Antara unit-unit ini keluasan unit yang boleh dipilih oleh pembeli ialah dari 718 sf  - 1010 sf.

Aera Residence mempunyai kemudahan-kemudahan yang amat lengkap untuk kegunaan penghuninya, contohnya kolam renang, gym, tapak permainan, kawasan BBQ, gelanggang futsal, perpustakaan kanak-kanak, sauna, dewan serba guna, panggung wayang mini dan lain-lain.

Atas sebab ini, Aera mempunyai nilai hartanah yang amat tinggi. Ramai pelabur membeli unit di Aera Residence dengan tujuan menjadikannya rumah utk disewa Petaling Jaya walaupun ramai juga yang membeli dengan tujuan kegunaan sendiri.

No comments:

Post a Comment